jakie oswietlenie do gabinetu kosmetycznego

jakie oswietlenie do gabinetu kosmetycznego

Dlaczego mam ataki paniki w nocy

Zanim zagłębić się nocne ataki paniki właściwego, rzućmy okiem na podstawową snu. Normalny dorosły powinien mieć od siedmiu do ośmiu godzin snu w nocy. Istnieje pięć etapów.

Pierwszym z nich jest lekki sen, lub pre-sen, podczas którego mózg emituje fale zwane alfa. Oczy poruszają się powoli, leniwie.Szczecińskie Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej

Etap drugi, a mózg wytwarza fale theta i wszystkie ruchy gałek ocznych zatrzyma.

Etap trzeci, mózg zaczyna iść do bardzo niskich fal mózgowych zwanych delta.

Etap czwarty, a teraz mózg jest emitujące praktycznie wszystkie deltę. Etapy trzy i cztery znane są na etapie „głębokiego snu”.

Etap Pięć jest R.e.m. Etap lub Rapid Eye Movement. Podczas tego etapu, mięśnie stają się czasowo sparaliżowany i oczy poruszać się tam iz powrotem bardzo szybko.

Te pięć etapów są znane jako „cykl snu” i trwać od 90 do 110 minut. Po R.e.m. scena, pięć, możemy powrócić do fazy snu lekkiego i wszystko zaczyna się na nowo.

Teraz, w odpowiedzi na pytanie; „Dlaczego mam ataki paniki w nocy?” Obawiam się, że nikt nie ma jeszcze odpowiedzi na ten problem. Jednak wiadomo, że zdecydowana większość ataków paniki występuje w drugim etapie snu, kiedy wszystkie ruchy gałek ocznych zatrzyma.

Jest ona mierzona przez elektroencefalografu lub E.E.G., który wytwarza wykresy nazwie Polysomnographs. To pokazuje działanie mózgu przez całą drogę cyklu snu. Te ataki paniki nie, jak niektórzy myślą, występują podczas snu od snu, R.e.m. etap.

Należy pamiętać, że każdy z nas ma bezsenne noce, od czasu do czasu. Obecnie mam około pięciu do sześciu dni w roku, kiedy dosłownie nie zmrużyłem oka. Czemu? Nie mam pojęcia!

Jednakże, jeśli nie cierpią nocne ataki paniki, to doskonały pomysł, aby prowadzić dziennik przez łóżko i papierowej torbie, jeśli śpisz i masz problem z oddychaniem. Następnie można oddychać w worku i będziesz uspokoić się bardzo szybko. Wiem, że ludzie mają tendencję do śmiechu tej metody, ale jak tak wielu starych sposobów, to chyba najlepszy.

Weź pióro i dziennik i zapisywać, co czujesz. Coś jak; „Kiedy się obudziłem, czułem się bardzo panikę i niepokoju, ale teraz te uczucia nie zmniejszyło się.” Następnie wystarczy zanotować notatki. Szczerze mówiąc, to nie ma znaczenia, co piszesz stamtąd się, ale czy coś napisać. Zajmuje swoje myśli od ataku, a gdy zacznie odczuwać senność, zanotować czas i pisać;

„Uruchamianie czuć powieki ciężkie” lub coś w tym kierunku. Faktycznie, czasopismo może być bardzo przydatne w przyszłości.

Wiesz już, że nic złego nie może przyjść do ciebie z tych ataków; nic psychicznie, ani fizycznie z tobą, i choć na pewno nie zgodzi się ze stwierdzeniem w czasie, są one całkowicie naturalne

napisane przez: